Sedvo: no co jsem jel na Mazdakvasu s tou M6 na 18", tak jsem nic necítil, ale to je samozřejmě daný tím, že je to nový.. kupovat budeme novou M6, vím, že celkově by to mělo bejt nižší než předchůdci, ale chci mít představu.
16000Kč tedy bylo za prohlídku ve 120tkm a nebo je to cca každu prohlídku po 20tkm?
jak benzín, tak diesel mají 6ti kvalt, takže věřím, že spotřeba oproti první M6 bude nižší, což i tabulky nasvědčují, přesto jak říkám, chtěl jsem získat přesnější představu jak moc kecají apod. Protože třeba s M2 na papírovou hodnotu nikdy nedosáhnu.
Jinak jezdit - dlouhodobou spotřebu s 2,2TDCi Mondeem (155k) máme po 45tkm 6l/100km, což považuji za hodně slušné a myslím, že to vypovídá o stylu jízdy. S autem budu já jezdit zřídkakdy, je to pro otce na dlouhé trasy většinou několik set na jedno nastartování.. Poctivě vždy chladí turbo a žhaví nazačátku. První rok byl nájezd 36tkm, což je potom jasné, že se spíše vyplatí diesel. Ovšem po zkušenostech s háklivostí dieslů přemýšlíme o benzínu, který je legendární, spolehlivý, tichý! a přitom svižný.. 6ti kvalt je velmi příjemný.
Z9tra se jdeme projet jak s benzínem, tak dieslem, tak jsem zvědavej. Trochu mě ten diesel na Mazdakvasu přišel línější, ale jen nepatrně. Uvidíme.