MrSix: hlučnost dieslu byla zvláštní. Předváděcí vůz byl celkem nový, takže to mohlo být tím, každopádně rozdíl oproti předváděčce, co jsme měli na Mazdakvasu je opravdu velký. Nevím čím to je. 2,2 TDCi z Mondea je rozhodně po zahřátí (které teda ale trvá déle) tišší...
Sedvo: máme asi smůlu, nebo už vážně nevím. Vibrace u dieslu nebyly žádné, ale u benzínu na dálnici (stejná trasa jako s dieslem) byly od nohou docela velké a nevím, čím to je (rozdíl hatchback vs. kombi? - kola 17" oboje).. U 2,5 GTA verze rozhdoně takové nebyly, tam byl spíše na můj vkus moc tvrdý podvozek, který prostě na naše silnice nepatří...
Musím upozornit, že M6 2,0 benzín měla najeto pře 10tkm a diesel asi jen 2tkm.. Takže benzín rozhodně něco za sebou už měl (ovšem možná v negativním slova smyslu).
A tvých zkušenostech nepochybuji, jen se dělím o své pocity z předváděčky.
majki: pěkný test, ale prostě nechápu jak některé věci ve všech testech vidí absolutně jinak než já když jsem v autě seděl. Například hlučnost podvozku teda nemůžu souhlasit, o motoru se bavíme výše. Alespoň že potvrdili, že tah motoru skutečně tak zázračný není...
Celkově musím za sebe říci, že benzín se mě líbil, ale na předváděčce s 10tkm najeto jsem nezpozoroval tu zázračnou tichost, o které všichni básní a kterou vždy obdivuji, když kolem mě projede stará 626. Podvozek byl i na 17" poněkud tvrdší a zátah motoru byl sice na můj vkus (zvyk z M2 1,3 55kW) dostatečný, ale když se jedná o auto na dlouhé trasy v cestovní rychlosti běžně 100-150km/h, tak pro člověka zvyklého z 155k 2,2TDCi v Mondeu (neboli mého otce) poněkud nedostatečný. A btw. hlučnost benzínu ve 140km/h byla snad větší jak v mé Mazdičce.. což jsem trochu nepochopil..
jinak vzhledu auta a funkčnosti nemám co vytknout, jako malý kluk jsem si užíval ukazatele připoutání vzadu.